SPM RESULT


  • 3rd March 2015 - result spm was officially announced . Alhamdulillah . Managed to write this post today since I need to fix something first ACT fix myself up from sadness sobs .



        Arrived at school and then semorang gather dekat dewan , result was announced , best students and so on . Aku bangun , then pergi ambil slip dalam envelope dengan guru kelas . Then , keluar dewan bukak envelope , masa tu jugaklah aku nangis T.T kabur dah spek sampai tak nampak result pergi mati ah dengan malu tu junior-junior tengok je aku nangis hahahaha sambil gelak sambil nangis . Perasaan kecewa tu melebihi segala-galanya sebenarnya. 

I didn't achieved my target . My bad for putting such as huge hope . But then I realised ada hikmah semuanya . Rezeki aku untuk spm setakat ni je . I'm really grateful dengan apa yang aku dapat *facepalm*.
 Doakan  :')


Comments

Anonymous said…
:') You can do it. InsyaAllah everything is going to be okay.
your result seriously better than me.. it's okay. perjalanan masih jauh.. keep looking forward.. jangan pernah menyesal dengan apa yang dapat. mungkin tahap itu sahaja usaha . Yang penting jangan pernah berharap. semakin berharap semakin sakit kita. usaha+doa yang penting.. selebihnya adalah berserah.. keep it up and looking forward for the next plan.. :)
yaya shari said…
Tahniah... Good luck result upu.
Yoo ♡ said…
Don't be sad~ cheer up! We have a long way to come... ;) actually saya pun tengah pujuk hati saya jugak ni :')
farahiz. said…
hehe thanks a lot . insyaAllah will do better . this is just a start
farahiz. said…
thankyou . doakan ye
farahiz. said…
hai batchmate kan . sakit kan bila berharap tapi tak dapat apa yang kita nak hmm :')
farahiz. said…
;') everything will be fine
tashira sha said…
dulu result akak lagi lah T_T tak tau nak cakap macam mana tapi takyah sedih2 sbb perjalanan awk masih panjang lagi. dont give up. prepare yourself untuk perjalanan yg seterusnya inshaallah everything will be fine :)